.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اردوی انتخاباتی اصلاح طلبان !!
هرچه به زمان برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر میشویم بازار نشستها و میتینگهای سیاسی بیشتر , داغ تر میشود که این روند به اردوهای انتخاباتی نیز کشیده شده است...
اردوی انتخاباتی اصلاح طلبان !!

هرچه به زمان برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر میشویم بازار نشستها و میتینگهای سیاسی بیشتر و داغ تر میشود که این روند به اردوهای انتخاباتی نیز کشیده شده است.

گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی از آن است که ششمین اردوی تابستانی حزب مردم سالاری با حضور كواكبيان دبیر کل این حزب و اعضاي شوراي مركزي، دبيران استان‌ها و مسئولان ستادهاي انتخاباتي در ساري برگزار شد.

در این نشت کواکبیان با گراميداشت ايام و مناسبت‌هاي ماه رجب گفت: جريان اصلاح طلبي بايد عملكرد هشت سال دوره اصلاحات را بررسي و آنگاه وضعيت موجود را تحليل كند و سپس براي آينده برنامه‌ريزي صورت دهد.

وي افزود: اصلاح طلبان در طول هشت سال دوره اصلاحات،‌ فرصت بسيار خوبي در اختيار داشتند، ولي متأسفانه به دلايلي اين فرصت را از دست دادند و تاريخ مسببان آن فرصت سوزي را نخواهد بخشيد.

دبيركل حزب مردم‌سالاري با اشاره به اين كه ما هيچ وقت در قدرت حضور نداشته‌ايم كه افسوس بخوريم تصريح كرد: اما بايد بپذيريم كه امروز مديران مجربي كه سال‌ها در خدمت نظام بوده‌اند، متأسفانه منزوي شده‌اند كه حاصل عملكرد خود ماست.

كواكبيان فرصت سوزي در هشت سال دوره اصلاحات را معلول چهار آفت دانست و خاطرنشان كرد: انحصار طلبي، افراطي‌گري،‌بي‌برنامگي و از همه مهمتر فقدان صداقت ميان اصلاح طلبان چهار آفتي است كه سبب شد تا فرصت به دست آمده به راحتي از دست برود.

وي افزود: بايد آفت‌هايي كه جريان اصلاحات را با مشكل رو به رو كرد، كنار گذاشته شوند و اصلاح‌طلبان با شادابي، نشاط بدون تماميت خواهي و همراه با برنامه وارد صحنه شوند و در اين زمينه بايد از همه پتانسيل‌هاي اصلاح طلبي كشور بهره گرفت.

قابل ذکر است در طی هفته های گذشته چندین برنامه ویژه انتخابات در سطح استان مازندران برگزار گردید که حضور نادران ،ابوطالب ،کواکبیان ،محتشمی و....برگزار گردید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.903 seconds.